حساب کاربری

خانه / آهنگ ها / سنتی / وحید تاج / دانلود آهنگ جدید وحید تاج راز نهان

دانلود آهنگ جدید وحید تاج راز نهان

98 بازدید

دانلود آهنگ جدید وحید تاج راز نهان

متن آهنگ راز نهان وحید تاج

مُردَم از درد و به گوشِ تو فغانم نرسید جان زِ کف رفت و به لب، رازِ نهانم نرسید گرچه افروختم و سوختم و دود شدم شِکوه از دستِ تو هرگز به زبانم نرسید متن آهنگ راز نهان وحید تاج

غنچه‌ای بودم و پرپر شدم از بادِ بهار شادم از بخت که فرصت به خزانم نرسید به امیدِ تو چو آیینه نشستم همه عمر گردِ راهِ تو به چشمِ نگرانم نرسید گردِ راهِ تو به چشمِ نگرانم نرسید آه! آن روز که دادم به تو آیینه‌ ی دل از تو این سنگ‌ دلی‌ ها به گمانم نرسید آه! آن روز که دادم به تو آیینه‌ ی دل از تو این سنگ‌ دلی‌ ها به گمانم نرسید ......... بیوگرافی وحید تاج وحید تاج (زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۶۲ در دزفول) خواننده موسیقی اصیل و سنتی ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس موسیقی و فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه سوره تهران می باشد، پدر علیرضا تاج نیز از خوانندگان قدیم بود، وحید یکی از شاگردان استاد محمدرضا شجریان است. وحید تاج در سنین نونهالی فنون ابتدایی موسیقی آوازی را نزد پدر و در کانون خانواده آموخت و پس از آن به شکل رسمی وارد این عرصه شد.

تاج دارای مقام نخست آواز جشنواره موسیقی خوزستان در سال ۸۵، مقام نخست جشنواره موسیقی جوان کشور در سال ۸۶ و چند مقام دیگر کشوری می باشد و حدود دو سال پیش نیز توانست با قطعه ‘پارسی’ برگرفته از شاهنامه فردوسی در فستیوال بین المللی ایتالیا مقام نخست را کسب کند.. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته موسیقی در سال ۱۳۸۶و کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی دانشگاه سوره در سال ۱۳۸۸است.

جدیدترین آهنگ ها از سایت هیراموزیک

 

 


بخش دریافت رایگان آهنگ


وحید تاج - Vahid Taj - Raze Nahan 320

تاریخ ثبت: 1400/4/22

نویسنده: مدیر

هنرمندان

وحید تاج

وحید تاج

جزئیاتی از این هنرمند یافت نشد!

نظرات دانلود آهنگ جدید وحید تاج راز نهان ( بدون نظر )

[[ description.length ]] / 500
[[ comment.sender ]]

[[ comment.description ]]

[[ form.description.length ]] / 500
[[ reply.sender ]] (در پاسخ به [[comment.sender]])

[[ reply.description ]]


صفحه [[currentPage]] - نمایش [[comments.length]] از [[count]]
نظر ثبت نشده است! شما اولین باشید.